Vecsernyés, János (2024) Az operatőri gyakorlat mint projektpedagógia. URÁNIA: INTERDISZCIPLINÁRIS FOLYÓIRAT : SZÍNHÁZ MOZGÓKÉP MÉDIA, 4 (2). pp. 54-76. ISSN 2786-3255
|
Text
Urania_2024-2_HUN_p054-076_Vecsernyes.pdf - Published Version Download (374kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.56044/UA.2024.2.3
Abstract
Jelen írásomban szembeállítom a prezentációs oktatási stratégia (frontális oktatás) eredményességét egy másik oktatási stratégiáéval, a konstruktivista tanuláselméleten alapuló projektpedagógiáéval. Továbbá rámutatok, hogy az 1949 ótaaz operatőrképzésben hagyományosan alkalmazott operatőri gyakorlat korszerűpedagógiai elképzelések mentén működik, vagyis többnyire megfeleltethető akonstruktivista tanuláselméleten alapuló projektpedagógiai oktatási stratégiának.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | projektpedagógia, kooperatív tanulás, frontális oktatás, tanuláselméletek, behaviorizmus, konstruktivizmus, operatőrképzés, operatőri gyakorlat |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > PN Literature (General) / irodalom általában > PN1993 Motion Pictures / filmművészet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 21 May 2025 09:49 |
Last Modified: | 21 May 2025 09:49 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/219113 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |