Kegyes, Erika (2019) „Nyelvkaland ME" projektcélok, projektmódszertan és a megvalósítás tapasztalatai = „Nyelvkaland Me" project objectives, methodology and implementation experience. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 14 (1). pp. 77-96. ISSN 1788-9979
|
Text
ISSN_1788-9979_vol_14_no_1_2019_077-096.pdf - Published Version Download (655kB) | Preview |
Abstract
A Nyelvkaland ME, amely a Magyarország kormánya által kiírt Nyelvtanulással a boldo-gulásért (EFOP-3.2.14-17-2017-00005) című pályázat nyertes projektje volt, 2018 és 2020 között eredményesen járult hozzá ahhoz, hogy az Észak-Magyarország régióban pozitív irányba mozduljon el a nyelvtanulók nyelvtanulási motivációja, fejlődjenek a nyelvi kompetenciáik. Az élménypedagógiai módszerekre támaszkodó nyelvoktatási formák bevezetése a régió hátrányos helyzetű középiskoláiban ahhoz is hozzá tudott járulni, hogy átalakuljon a nyelvtanárok és a nyelvtanárjelöltek együttműködése, aminek eredményeképpen valóban újszerű élmények részesei lehettek a nyelvtanulók és a nyelvtanárok egyaránt. Az alábbi tanulmányban a projekt célrendszerét, résztvevőit, a projektben megvalósult kom-petenciafejlesztés három alapvető pillérét és az e három terület közötti összefüggéseket mutatjuk be részletesen2.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Barbara Nagy |
Date Deposited: | 22 May 2025 09:37 |
Last Modified: | 22 May 2025 09:37 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/219227 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |