Tóbel, Imre (2025) Fenntartható iskolák. DUNAKAVICS, 13 (4). pp. 53-56. ISSN 2064-5007
|
Text
18605.pdf - Published Version Download (96kB) | Preview |
Abstract
Ez a tanulmány a fenntartható iskolák szerepét és jelentőségét vizsgálja a modern oktatásban, valamint a környezetvédelem és a diákok fejlődésének kapcsolatát. A fenntartható iskolák létrehozása nem csupán alapvető a környezet védelme, hanem a tanulási élmény javításához is. A kutatás kiemeli a fenntartható működés érdekében hozható támogatást, amely tartalmazza az épületek tervezését, megújuló energiaforrások alkalmazását, valamint az „okos„ technológiák integrációját, lehetővé téve az energiahatékonyságot a tanulók kreatív gondolkodásának és problémamegoldó képességeinek fejlesztését. Az integrált tervezés, a parametrikus modellezés, és a távoktatási platformok használata mindnek egy dinamikus, a jövő kihívásainak megfelelő oktatási rendszer kialakításához vezet. A kutatás eredményei arra utalnak, hogy a fenntartható iskolai környezet nemcsak a gazdasági és ökológiai fenntarthatóságot támogatja, hanem a fiatalok felelősségének növelését is elősegíti, támogatva a jövő tudatos és környezettudatos állampolgárainak nevelését.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | megújuló energia; smart solutions; renewable energy; |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 19 Jun 2025 08:52 |
Last Modified: | 19 Jun 2025 08:52 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/220080 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |