Farkas, Imre (2025) A kisiskolák kompetenciamérési eredményének lehetséges hatása az intézmény működésére egy konkrét példán keresztül. DUNAKAVICS, 13 (1 ksz.). pp. 78-92. ISSN 2064-5007
|
Text
18886-Cikkszovege-76583-2-10-20250625.pdf - Published Version Download (738kB) | Preview |
Abstract
Az iskolák teljesítményét sokféle módon mérik egy tanéven belül. Ez történhet a tanulók által kitöltött feladatalappal, vagy a versenyeken elért eredményükkel, esetleg a továbbtanulási mutatóval. Jelen cikk azt a célt tűzte ki maga elé, hogy egy konkrét iskola 2017–2022 közötti időszakára vonatkoztatott kompetencia teszt eredményeit és javaslatot tesz arra, hogy ezen eredmények milyen közép- hosszú távú következtetéseket jelenthetnek az intézmény számára. Tárgyalásra kerül a kompetencia fogalma, fajtái, az EU és a NAT által meghatározott kulcskompetenciák, valamint a kompetenciamérés eredményeként született jelentés. A szerző a cikk végén megfogalmazza, hogy ezen eredmények, ennyire kell, hogy meghatározzák az intézmény működését kisiskolák esetén.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Kisiskolák, műveltségi szint, helyi közösség |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 07 Jul 2025 16:16 |
Last Modified: | 07 Jul 2025 16:16 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/220867 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |