REAL

Az összefüggő tanítási gyakorlatukat végző tanárjelöltek önértékelése, az önértékelésre és a tanításra vonatkozó nézeteinek vizsgálata

Zagyváné Szűcs, Ida (2025) Az összefüggő tanítási gyakorlatukat végző tanárjelöltek önértékelése, az önértékelésre és a tanításra vonatkozó nézeteinek vizsgálata. In: Komplex pedagógia : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottság. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, pp. 77-126.

[img]
Preview
Text
77_126_Zagyváné.pdf - Published Version

Download (35MB) | Preview

Abstract

A pedagógusképzés rendszere folyamatosan változik, alakul. Akciókutatásomban a rendszer egy elemét ragadtam ki és követtem nyomon. Kilenc hallgató önértékelésről és tanításról vallott nézeteinek alakulását vizsgáltam meg külső tanítási gyakorlatuk során. Tanulmányomban a kutatótanári programom részeredményeit ismertetem. Bár a kutatás még zajlik, eredményeim fontos üzenetek megfogalmazását teszik lehetővé oktatók és képzők irányába.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: kutatótanári program, pedagógusképzés, külső tanítási gyakorlat, önértékelés
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Depositing User: Tibor Gál
Date Deposited: 23 Jul 2025 08:48
Last Modified: 24 Jul 2025 06:14
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/221422

Actions (login required)

Edit Item Edit Item