Zagyváné Szűcs, Ida (2025) Az összefüggő tanítási gyakorlatukat végző tanárjelöltek önértékelése, az önértékelésre és a tanításra vonatkozó nézeteinek vizsgálata. In: Komplex pedagógia : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottság. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, pp. 77-126.
|
Text
77_126_Zagyváné.pdf - Published Version Download (35MB) | Preview |
Abstract
A pedagógusképzés rendszere folyamatosan változik, alakul. Akciókutatásomban a rendszer egy elemét ragadtam ki és követtem nyomon. Kilenc hallgató önértékelésről és tanításról vallott nézeteinek alakulását vizsgáltam meg külső tanítási gyakorlatuk során. Tanulmányomban a kutatótanári programom részeredményeit ismertetem. Bár a kutatás még zajlik, eredményeim fontos üzenetek megfogalmazását teszik lehetővé oktatók és képzők irányába.
| Item Type: | Book Section |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | kutatótanári program, pedagógusképzés, külső tanítási gyakorlat, önértékelés |
| Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
| Depositing User: | Tibor Gál |
| Date Deposited: | 23 Jul 2025 08:48 |
| Last Modified: | 24 Jul 2025 06:14 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/221422 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




