REAL

A mikro- és makrokonverziós események hatékonysági vizsgálata

Somosi, Zoltán and Hajdú, Noémi (2023) A mikro- és makrokonverziós események hatékonysági vizsgálata. CONTROLLER INFO, 11 (2). pp. 27-31. ISSN 2063-9309

[img]
Preview
Text
ContrInf_beliv_2023-02_negyedev_06.pdf - Published Version

Download (482kB) | Preview

Abstract

Az ügyfél online vásárlási útvonalának részletes megismerése és megértése jelentősen hozzájárul a konverzió tervezhetőségéhez, befolyásolhatóságához és az erre vonatkozó, hatékony marketingstratégia kialakításához. Az online értékesítés sikerességének értékelésénél segítségünkre szolgálnak a kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-ok), amelyek lehetővé teszik az eltérések időben történő felismerését és a váratlan piaci változásokra való felkészülést. Jelen tanulmányban a fogyasztó és a vállalat közötti interakciós pontokat elemezzük, melyek megértése hozzájárul az online értékesítés hatékonyságának növeléséhez.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 08 Aug 2025 10:47
Last Modified: 08 Aug 2025 10:47
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/222084

Actions (login required)

Edit Item Edit Item