Somosi, Zoltán and Hajdú, Noémi (2023) A mikro- és makrokonverziós események hatékonysági vizsgálata. CONTROLLER INFO, 11 (2). pp. 27-31. ISSN 2063-9309
|
Text
ContrInf_beliv_2023-02_negyedev_06.pdf - Published Version Download (482kB) | Preview |
Abstract
Az ügyfél online vásárlási útvonalának részletes megismerése és megértése jelentősen hozzájárul a konverzió tervezhetőségéhez, befolyásolhatóságához és az erre vonatkozó, hatékony marketingstratégia kialakításához. Az online értékesítés sikerességének értékelésénél segítségünkre szolgálnak a kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-ok), amelyek lehetővé teszik az eltérések időben történő felismerését és a váratlan piaci változásokra való felkészülést. Jelen tanulmányban a fogyasztó és a vállalat közötti interakciós pontokat elemezzük, melyek megértése hozzájárul az online értékesítés hatékonyságának növeléséhez.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 08 Aug 2025 10:47 |
| Last Modified: | 08 Aug 2025 10:47 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/222084 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




