Somosi, Zoltán and Hajdú, Noémi (2022) A konverziós tölcsér komponenseinek elemzése. CONTROLLER INFO, 10 (3). pp. 36-42. ISSN 2063-9309
|
Text
ContrInf_beliv_2022-3_negyedev_hn_ocr.pdf - Published Version Download (594kB) | Preview |
Abstract
A koronavírusjelentős változásokat okozott életünkben, melynek hatása élénkítette az online kereskedelmet. A növekvő kereslet erősebb versenyt eredményezett a piaci kínálatban. Fokozódott a vevőszerzésért folytatott verseny a B2B és a B2C piacon egyaránt. Az online vásárlást konverziónak nevezzük, míg a vevéí a konverzió során a konverziós tölcséren halad keresztül. Az online marketingterületen célcsoport specifikus tevékenység valósítható meg, ahol a konverziós folyamat során az optimális eszközzel és üzenettel érhetőek el az ügyfelek. A konverzió különböző szakaszokra osztható, ahol az értékelésnél meghatározhatóak a konkrét kontrolling mutatószámok. Jelen cikkben a konverzió egyes szakaszainak értékelhetőségét elemezzük a Google Ads összefüggéseinek tükrében.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 02 Sep 2025 14:26 |
| Last Modified: | 02 Sep 2025 14:26 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/222598 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




