REAL

A kooperatív tanulás során előforduló nehézségek a tanítói vélemények tükrében

Kovács, Elvira (2021) A kooperatív tanulás során előforduló nehézségek a tanítói vélemények tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 170-179. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online)

[img]
Preview
Text
PDF.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB) | Preview

Abstract

Munkámban a kooperatív tanulás alkalmazásának nehézségeit mutatom be a szerbiai tanítók véleményének tükrében. A kutatás során azt vizsgáltam, milyen nehézségek okozzák a kooperatív tanulás kismértékű alkalmazását a matematikaoktatásban. A kutatásban összesen 257 tanító vett részt Szerbia különböző területéről. Az eredmények azt mutatják, hogy a kooperatív tanulás előkészítése a tanítók véleménye szerint bonyolult és időigényes, nehéz a tanulók egyéni teljesítményének értékelése és aktivitásának felmérése ennél a tanulási módnál, az iskolai feltételek közül pedig a tanterem elrendezésének problémáját hangsúlyozták leginkább a kérdezett tanítók.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Depositing User: Andrea Tankó
Date Deposited: 27 Aug 2025 10:41
Last Modified: 27 Aug 2025 10:41
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/222928

Actions (login required)

Edit Item Edit Item