Kovács, Elvira (2021) A kooperatív tanulás során előforduló nehézségek a tanítói vélemények tükrében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 19 (3-4). pp. 170-179. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online)
|
Text
PDF.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) | Preview |
Abstract
Munkámban a kooperatív tanulás alkalmazásának nehézségeit mutatom be a szerbiai tanítók véleményének tükrében. A kutatás során azt vizsgáltam, milyen nehézségek okozzák a kooperatív tanulás kismértékű alkalmazását a matematikaoktatásban. A kutatásban összesen 257 tanító vett részt Szerbia különböző területéről. Az eredmények azt mutatják, hogy a kooperatív tanulás előkészítése a tanítók véleménye szerint bonyolult és időigényes, nehéz a tanulók egyéni teljesítményének értékelése és aktivitásának felmérése ennél a tanulási módnál, az iskolai feltételek közül pedig a tanterem elrendezésének problémáját hangsúlyozták leginkább a kérdezett tanítók.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan |
| Depositing User: | Andrea Tankó |
| Date Deposited: | 27 Aug 2025 10:41 |
| Last Modified: | 27 Aug 2025 10:41 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/222928 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




