Dobosy, Antal (2024) Hogyan tanítsunk, avagy a tanítás művészete. ZEN TÜKÖR (23). pp. 48-52. ISSN 1218-0726
|
Text
Dobosy-Antal-Hogyan-tanitsunk-Zen-Tukor-2024.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Abstract
„Ez a tanulmány a tanulással és a tanítással foglalkozik, azzal, hogy hogyan tanítsunk, mi is a jó tanítás, és hogyan érdemes tanítani? Igyekszik több különböző oldalról megközelíteni a témát. Olyan kérdések is felmerülnek, hogy miképp lehet művészet a tanítás, vagy hogyan lehet hatékony egy tanítás, mitől jó egy tanító. Igy nemcsak a tanítás folyamatára, hanem a tanítóra is vonatkozik a felvetés. Hogyan érdemes tanítani? Ezt a kérdéskört igyekszik a cikk körül-járni. Bemutat két az állatvilágban is létező tanulási és tanítási helyzetet, melyeket a modern oktatási folyamatban alkalmazva javíthatja az tanulás és a tanítás sikerességét.”
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BQ Buddhism / buddhizmus L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 12 Sep 2025 10:06 |
Last Modified: | 12 Sep 2025 10:06 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/224086 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |