Horváth-Szováti, Erika (2024) Matematika tanítása Z generációs hallgatók számára. DIMENZIÓK: MATEMATIKAI KÖZLEMÉNYEK, 12. pp. 57-64. ISSN 2064-2172
|
Text
dimenziok-12evf-2024-12k-057-064.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (386kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.20312/dim.2024.06
Abstract
A Z generáció tananyaggal, oktatóval kapcsolatos elvárásainak, illetve a hallgatói attitűdnek a gyökeres megváltozását tapasztaljuk. A Z generációs egyetemi hallgatók számára más módszerekkel kell tanítani a matematikát.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Z generáció, matematika oktatás, MIOPA-modell, digitalizáció |
| Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 03 Nov 2025 15:05 |
| Last Modified: | 03 Nov 2025 15:28 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/227990 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




