Korpics, Márta and Méhes, Tamás, eds. (2025) A kreatív oktatás margójára : A Kreatív Tanulás Kutatóműhely kutatásai (2022-2024). Ludovika Egyetemi Kiadó, Budapest. ISBN 9789636532079
|
Text
1292_A_kreativ_oktatas_margojara_online.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (9MB) | Preview |
Abstract
2022 tavaszától a Kreatív Tanulás Kutatóműhely a Tudományos Kiválósági Program támogatását elnyerve a Kreatív oktatási és kutatási módszerek a digitális és hagyományos oktatásban alprojektben több kutatási projektet valósított meg. Ezen kutatások eredményeit szerkesztettük most egy kötetbe, hogy az Egyetem és a magyar felsőoktatás többi szereplője számára az eredmények hozzáférhetők legyenek. A kötetben négy tanulmány olvasható. Az első a program egyik kiemelt alprogramjának eredményeit mutatja be, a kreatív eszközök használatát vizsgálva az Egyetem oktatási gyakorlatában – az írást Korpics Márta és Méhes Tamás jegyzi. A második tanulmány az Egyetem oktatói pedagógiai kompetenciáinak vizsgálatáról számol be. A területen kvantitatív és kvalitatív módszertannal is dolgoztak a kutatók, név szerint Fekete Márta és Hegedűs Judit. A harmadik tanulmány az oktatók digitális kompetenciáinak méréséről számol be. A kutatás során kérdőívvel és fókuszcsoporttal egyaránt dolgoztak. A tanulmányt Barnucz Nóra, Botos Virág, Ceglédi Szabolcs és Dominek Dalma Lilla írta. A negyedik tanulmányban közölt eredmények az akkor még négykarú egyetem egyik karának oktatóira koncentráltak, ahol is a kutatás során fókuszcsoportokon keresztül gyűjtöttek adatokat. A tanulmányt Bajnok Andrea, Kriskó Edina és Milován Andrea jegyzi.
| Item Type: | Book |
|---|---|
| Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 12 Dec 2025 13:34 |
| Last Modified: | 12 Dec 2025 13:34 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/230659 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




