Dörnyei, Krisztina Rita and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann-Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0
|
Text
Marketing az egeszsegtudatossagert.pdf Download (489kB) | Preview |
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Egészségtudatosság, marketing |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás R Medicine / orvostudomány > R1 Medicine (General) / orvostudomány általában S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában |
Depositing User: | PhD Tamás Gyulavári |
Date Deposited: | 29 Aug 2015 10:12 |
Last Modified: | 29 Aug 2015 10:12 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/25990 |
Actions (login required)
Edit Item |