Nagy, Szabolcs (2010) Az önkéntesség szerepe a környezettudatos marketingben és a vállalatok CSR tevékenységében. Marketing Kaleidoszkóp, 2010. pp. 223-234. ISSN 2062-2260
|
Text
Omkentesseg.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
A tanulmány az önkéntesség környezettudatos marketingben betöltött szerepének vizsgálatával foglalkozik, különös tekintettel a vállalatok társadalmi felelősségvállalására, mely az egyik legdominánsabb területe a vállalati önkéntességnek. Az elméleti háttér bemutatásán túl gyakorlati példákkal is szolgál: az árbevételük alapján legnagyobb hazai autóipari beszállítók körében végzett kutatás eredményeinek ismertetésén keresztül mutatja be a környezettudatos viselkedés és a CSR fontosságát körükben.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | *MARKETING; CSR |
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 14 Dec 2015 15:07 |
| Last Modified: | 31 Mar 2023 09:50 |
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/30994 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




