Törley, Gábor (2009) Algoritmus-vizualizáció a programozásoktatásban. JOURNAL OF APPLIED MULTIMEDIA, 4 (3). pp. 81-94. ISSN 1789-6967
|
Text
JAM090301h.pdf Download (1MB) | Preview |
Official URL: http://www.jampaper.eu/Jampaper_ENG/Issue_files/JA...
Abstract
Ez a cikk bemutatja az algoritmus-vizualizáció elméletét és eddig oktatási vonatkozású eredményeit, majd példát mutat egy jól használható algoritmus-vizualizációs eszközre, végül értékeli azt. A cikk bemutatja továbbá, hogyan lehet felhasználni oktatóként és tanulóként az algoritmus-vizualizációs eszközöket, konkrétan a programozási tételek tanítása és tanulása közben, illetve értékeli a tanulási és tanítási módszert. Két eszközt fog példaként felhozni: a Jeliot-ot és a TRAKLA2-t.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 28 Dec 2015 10:28 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 09:54 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/31533 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |