Oravecz, Adrienn (2015) A Pető Intézet integrációt segítő mindennapos tevékenysége itthon és külföldön. Különleges Bánásmód, 1 (4). pp. 49-64. ISSN 2498-5368
|
Text
323D-2015-4.doc) - KB2015-4-049-M-5000-65XXXXXX0-Oravecz.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (6MB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.18458/KB.2015.4.49
Abstract
E tanulmány Pető Andrást „a konduktív pedagógia atyját”, módszerét és intézetét mutatja be. Új rehabilitációs módszere lehetőséget adott a mozgássérült gyermekek és felnőttek számára megtanulni, hogy a fizikai sérülések ellenére miként lehet beilleszkedni a társadalomba és megküzdeni a mindennapi kihívásokkal. Intézetét 1945-ben, a második világháborút követően alapította meg. Az intézetet róla nevezték el, s vált az országosan és nemzetközileg jól ismert Pető Intézetté.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Pető András, Pető Módszer, Konduktív pedagógia, Integráció |
Subjects: | L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák |
Depositing User: | Láda Tünde |
Date Deposited: | 23 Aug 2016 13:16 |
Last Modified: | 31 May 2018 12:55 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/38949 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |