Horváth, Ádám (2015) A hátrányos helyzetű diákok tanulási motivációi. Studia Mundi – Economica, 2 (3). pp. 97-112. ISSN 2415-9395
|
Text
Studia_Mundi_Vol_2_No_3_10_Horváth.pdf Download (786kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.9...
Abstract
A kutatás során a hátrányos helyzetű tanulók szociális tulajdonságainak felmérését folytattam két - két, Észak - Magyarországon és Észak - Alföldön található általános iskolában, és sz akiskolában,ahol a diákokkal készített kérdőíves felmérést, az intézményvezetőkkel folytatott interjúk egészítették ki. A kiválasztott iskolákban fokozottan magas arányban tanulnak hátrányos - és halmozottan hátrányos helyzetű diákok, így a nevelési sajátos ságokról releváns képet kaphattam a diákok és az intézményvezetők szemszögéből is.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
| Depositing User: | Dr. Zsigmond Gábor SZALAY |
| Date Deposited: | 19 Aug 2016 13:46 |
| Last Modified: | 15 Aug 2025 12:57 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/39017 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




