Misák, Darinka (2016) Utak az értelmükben akadályozott felnőtt személyek megismeréséhez - önkéntes kávéházi felszolgálás, mint egy lehetséges alternatíva. Különleges Bánásmód, 2 (1). pp. 89-96. ISSN 2498-5368
|
Text
Nyers_KB2016-1_2016_06-12.doc - KB2016-1-089-W-6000-65XXXXXX0-Misák.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (3MB) | Preview |
Abstract
E műhelymunka a pedagógiai kísérésre, azon belül, a felnőtt értelmükben akadályozott személyek munkába állítására fókuszál. A megfigyelés módszerére alapozva bemutatja azt a mentori felkészítő folyamatot, mely az olvasó elé tárja, hogy milyen támogatás szükséges ahhoz, hogy a fogyatékos személyek is képessé váljanak eredményes munkatevékenység elvégzésére. Fő célkitűzése, hogy a korlátozott képességű személyeket önkéntes munkán keresztül bemutassa, elfogadtassa a társadalom ép tagjaival. Nemcsak a pozitív hozadékokra fókuszál, hanem azokra a negatívumokra is, amelyeken dolgozniuk kell azon szakembereknek, akiknek hivatástudatukká vált a pedagógiai kísérés.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | pedagógiai kísérés, mentor, kávéházi felszolgálás, elméleti érzékenyítés |
Subjects: | L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák |
Depositing User: | Láda Tünde |
Date Deposited: | 07 Sep 2016 12:16 |
Last Modified: | 31 May 2018 13:14 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/39121 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |