REAL

Utak az értelmükben akadályozott felnőtt személyek megismeréséhez - önkéntes kávéházi felszolgálás, mint egy lehetséges alternatíva

Misák, Darinka (2016) Utak az értelmükben akadályozott felnőtt személyek megismeréséhez - önkéntes kávéházi felszolgálás, mint egy lehetséges alternatíva. Különleges Bánásmód, 2 (1). pp. 89-96. ISSN 2498-5368

[img]
Preview
Text
Nyers_KB2016-1_2016_06-12.doc - KB2016-1-089-W-6000-65XXXXXX0-Misák.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial.

Download (3MB) | Preview

Abstract

E műhelymunka a pedagógiai kísérésre, azon belül, a felnőtt értelmükben akadályozott személyek munkába állítására fókuszál. A megfigyelés módszerére alapozva bemutatja azt a mentori felkészítő folyamatot, mely az olvasó elé tárja, hogy milyen támogatás szükséges ahhoz, hogy a fogyatékos személyek is képessé váljanak eredményes munkatevékenység elvégzésére. Fő célkitűzése, hogy a korlátozott képességű személyeket önkéntes munkán keresztül bemutassa, elfogadtassa a társadalom ép tagjaival. Nemcsak a pozitív hozadékokra fókuszál, hanem azokra a negatívumokra is, amelyeken dolgozniuk kell azon szakembereknek, akiknek hivatástudatukká vált a pedagógiai kísérés.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: pedagógiai kísérés, mentor, kávéházi felszolgálás, elméleti érzékenyítés
Subjects: L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
Depositing User: Láda Tünde
Date Deposited: 07 Sep 2016 12:16
Last Modified: 31 May 2018 13:14
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/39121

Actions (login required)

Edit Item Edit Item