Zsoldos, Márta and Mayer, Mónika (2014) Nagyothalló tanulók nem verbális gondolkodásának vizsgálata a társuló neurogén tanulási zavar függvényében = The nonverbal thinking of hard of hearing students with regard to co-morbid neurogenic learning disorder/dysphasia. Magyar Pszichológiai Szemle, 69 (1). pp. 27-44. ISSN 0025-0279
![]() |
Text
mpszle.69.2014.1.3.pdf Restricted to Repository staff only until 31 March 2034. Download (334kB) |
Official URL: http://dx.doi.org/10.1556/MPSzle.69.2014.1.3
Abstract
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan |
Depositing User: | László Sallai-Tóth |
Date Deposited: | 11 Dec 2016 09:50 |
Last Modified: | 11 Dec 2016 09:50 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/43034 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |