Molnár-Kovács, Zsófia (2016) Az „Európa-kép” tartalmi vizsgálata a dualizmus kori középiskolai egyetemes történelemtankönyvekben. Pedagógiatörténeti Szemle, 2 (1–2). pp. 40-60. ISSN 2415-9093
|
Text
03.pdf Download (289kB) | Preview |
Official URL: http://pedagogiatortenetiszemle.hu/index.php/ptsze...
Abstract
Az „Európa-kép” szimbolikus, kettős értelmezéssel bíró fogalom. Tágabb értelemben történeti, földrajzi, gazdasági, politikai, kulturális entitás, konstrukció, szűkebb értelemben pedig jelenti/jelentheti a képeken, térképeken megjelenített Európát, az Európáról kialakult nézeteket , melyet jelen tanulmányban a tankönyvkutatás keretein belül, a történelemtankönyvek vonatkozásában közelítünk meg.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LA History of education / neveléstörténet |
Depositing User: | Dr Nóbik Attila |
Date Deposited: | 20 Jul 2017 19:11 |
Last Modified: | 20 Jul 2017 19:11 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/56908 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |