Molnár-Kovács, Zsófia (2016) Az „Európa-kép” tartalmi vizsgálata a dualizmus kori középiskolai egyetemes történelemtankönyvekben. Pedagógiatörténeti Szemle, 2 (1–2). pp. 40-60. ISSN 2415-9093
| 
 | Text 03.pdf Download (289kB) | Preview | 
      Official URL: https://doi.org/10.22309/PTSZEMLE.2016.1.3
    
  
  
    Abstract
Az „Európa-kép” szimbolikus, kettős értelmezéssel bíró fogalom. Tágabb értelemben történeti, földrajzi, gazdasági, politikai, kulturális entitás, konstrukció, szűkebb értelemben pedig jelenti/jelentheti a képeken, térképeken megjelenített Európát, az Európáról kialakult nézeteket , melyet jelen tanulmányban a tankönyvkutatás keretein belül, a történelemtankönyvek vonatkozásában közelítünk meg.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Education / oktatás > LA History of education / neveléstörténet | 
| Depositing User: | Dr Nóbik Attila | 
| Date Deposited: | 20 Jul 2017 19:11 | 
| Last Modified: | 17 May 2025 06:09 | 
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/56908 | 
Actions (login required)
|  | Edit Item | 



