Kállai, János (2000) A pszichológiaoktatás sajátosságai az Arizonai Állami Egyetem Pszichológia Tanszékén. Magyar Pszichológiai Szemle, 55 (2-3). pp. 305-310. ISSN 0025-0279
|
Text
mpszle.55.2000.2-3.8.pdf Download (102kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.1556/MPSzle.55.2000.2-3.8
Abstract
A szerző bemutatja, hogy Arizonában a pszichológusképzés a kutatólaboratóriumokra épül, s amellett érvel, hogy a pszichológusoknak a társszakmákban is végzettséget kell szerezniük - ugyanakkor hiányolja az amerikai képzésből a pszichodinamikus szemléletet.In Arizona, education in psychology is based on research labs. The author argues for second degrees is related fields. He points out the lack of psychodynamic point in American training.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan |
Depositing User: | László Sallai-Tóth |
Date Deposited: | 01 Sep 2017 11:34 |
Last Modified: | 30 Sep 2020 23:17 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/61213 |
Actions (login required)
Edit Item |