Zimányi, Krisztina and Herdon, Miklós (2003) Üzleti infokommunikációs technológiák a turizmusban. In: Agrárgazdaság, vidékfejlesztés és agrárinformatika az évezred küszöbén (AVA). Debreceni Egyetem Agrár- és Műszaki Tudományok Centruma, Debrecen, pp. 1-14. ISBN 963 472 721 2
|
Text
1206911.pdf Download (431kB) | Preview |
Abstract
A globalizáció az infokommunikációs eszközök révén is feltartóztathatatlanul halad előre.. Az infokommunikációs eszközöket is felhasználva egyfelől bekapcsolódunk, integrálódunk az egyesülő tőkés világgazdaságba, másfelől tudatos politikával mindent meg kell tennünk, hogy megőrizzük nemzeti értékeinket, sajátosságainkat. Hazánk kormányának gazdaságfejlesztési programja is megállapítja, hogy a turisztikai piacon jelenleg zajló versenyben Magyarország nem teheti meg — a versenyképesség elvesztésének a kockázata nélkül —, hogy csak késve adjon választ az információs társadalom idegenforgalmi vonatkozású kihívásaira. Amennyiben az előttünk álló négy-öt esztendőben nem sikerül kidolgozni egy fejlesztési stratégiát és végrehajtani egy gyökeres átalakítást, amelyben nagy hangsúlyt kell, hogy kapjon az infokommunikációs eszközök használata, akkor a 21. században az ország egésze kerülhet behozhatatlan versenyhátrányba a világ turisztikai piacán.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications |
Depositing User: | Erika Bilicsi |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 10:13 |
Last Modified: | 15 Nov 2013 10:13 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/7332 |
Actions (login required)
Edit Item |