Torda, Ágnes (2004) A képességzavar mint különleges ellátási jogosultság a közoktatásban. Magyar Pszichológiai Szemle, 59 (1). pp. 153-164. ISSN 0025-0279
|
Text
mpszle.59.2004.1.9.pdf Download (148kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.1556/MPSzle.59.2004.1.9
Abstract
A tanulmány azoknak a gyermekeknek közoktatási ellátását tekinti át, akiknél a szakvéleménnyel megállapított képességzavar szükségessé teszi a különleges gondozást. A sajátos nevelési igény kielégítésére jogi, pénzügyi és szakmai garanciákat tartalmaz a közoktatásról szóló törvény. Az ismertetett, 2001-ben záruló átfogó vizsgálat szerint azonban a közoktatási intézményekben nem áll rendelkezésre az a különleges szaktudás, amely a gyermekek pedagógiai többletellátásához szükséges lenne.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan |
Depositing User: | xEndre xSarvay |
Date Deposited: | 14 Feb 2018 17:41 |
Last Modified: | 30 Apr 2024 23:15 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/74556 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |