Erdei, Norbert (2016) A fogyatékkal élő emberek elutasításának és elfogadásának története napjainkig és helyzetük a mai oktatási rendszerben. Különleges Bánásmód, 2 (3). pp. 41-49. ISSN 2498-5368
|
Text
KB2016-3-041-E-1001-65XXXXXX0-Erdei.pdf - Published Version Download (121kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.18458/KB.2016.3.41
Abstract
Jelen tanulmány célja, hogy áttekintse a fogyatékkal élő emberek elfogadásának és elutasításának a történetét az ókortól a XXI. századik Különösen a sajátos nevelési igényű tanulók helyzetét vizsgálja 21 tanulmány összegzése alapján. Pedagógusok vitáznak, a kérdés azonban még mindig megválaszolatlan marad: melyik oktatási forma lenne kedvezőbb számukra: az integrált, vagy a szegregált?
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyatékkal élők, történet, sajátos nevelési igény |
Subjects: | L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák |
Depositing User: | Láda Tünde |
Date Deposited: | 06 Jul 2018 05:58 |
Last Modified: | 06 Jul 2018 05:58 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/80365 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |