Pető, Ildikó (2017) Új „kapcsolatok”: a zenetanárok, a hittanárok és az SNI tanulók. Különleges Bánásmód, 3 (3). pp. 39-53. ISSN 2498-5368
|
Text
KB2017_3_Peto.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (304kB) | Preview |
Abstract
Jelen tanulmány a sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelését vizsgálja a pedagógusok két „új” csoportjának az oldaláról. A hittanár-nevelőknek és a zenetanároknak a nevelésben, oktatásban betöltött sajátos helyzetének a felvázolása után egy olyan vizsgálat tapasztalatainak a bemutatása következik, amely arra fókuszál, hogyan látják a saját tudásukat, nehézségeiket, szükségleteiket az együttnevelési helyzetekben. Helyzetük megítéléséhez ún. kontroll csoporthoz viszonyítottuk a vizsgálati eredményeiket. A vizsgálati csoportot a közoktatás klasszikus szereplői, a közismereti tárgyakat oktató pedagógusok alkották.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | sajátos nevelési igény, együttnevelés, hitoktatás, zenei nevelés |
Subjects: | L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák |
Depositing User: | Láda Tünde |
Date Deposited: | 20 Jul 2018 09:11 |
Last Modified: | 16 Feb 2019 19:17 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/81336 |
Actions (login required)
Edit Item |