REAL

Az m-learning értelmezési lehetőségei az IPOO-modell segítségével

Nagy, Róbert (2018) Az m-learning értelmezési lehetőségei az IPOO-modell segítségével. Különleges Bánásmód, 4 (2). pp. 37-43. ISSN 2498-5368

[img]
Preview
Text
KB_2018_2_Nagy.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial.

Download (352kB) | Preview

Abstract

Azon technológiai változások, amelyek megteremtették a magas internet-penetráció és a hordozható online eszközök birtoklásán keresztül az információkhoz való, a megelőző időszakhoz viszonyítva, kevés technikai korlátba ütköző hozzáférését, szükségessé teszi a tanulás-tanítás folyamatáról, annak tartalmáról, eszközeiről, módszereiről, a különböző szerepekről való gondolkodást. Jelen publikációban áttekintésre kerülnek a fenti folyamatok által létrehozott online tanulási környezet jellegzetességei, lehetséges szerepe a tanulás információ feldolgozó folyamatként történő értelmezésében. A vizsgálat fókuszában az mlearning IPOO-modell szerinti elemzése áll. Technological changes have created a high level of internet penetration and also the access to information that is less limited nowadays compared to earlier times, through the possession of portable online devices. These changes make it necessary to think about the process of teaching and learning, as well as the content, the means and methods of it. In this paper review not only the features of online learning environment created by the processes mentioned above, but also its possible role in understanding learning as an information processing procedure. The focus of research is the analysis of the m-learning IPOO-model.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: m-learning, online tanulási környezet, ipoo-modell, tanulási stratégia
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
Depositing User: Láda Tünde
Date Deposited: 23 Jul 2019 12:44
Last Modified: 23 Jul 2019 12:44
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/82620

Actions (login required)

Edit Item Edit Item