Hajdú, Noémi (2016) Átalakuló fogyasztói szokások az e-turizmusban, a szallas. hu sikere. In: Marketingkaleidoszkóp 2016 : Tanulmányok a Marketing Intézet kutatási eredményeiből. Miskolci Egyetem – Gazdaságtudományi Kar Marketing Intézet, Miskolc, pp. 88-96.
|
Text
HN2016.pdf Download (364kB) | Preview |
Abstract
Az elmúlt években nagymértékben megváltozott a fogyasztók szokása az utazásra vonatkozóan, melynek következtében előtérbe kerültek az online utazási irodák (OTA) és szálláshelyek. Új korszakra ébredtünk, melynek neve: e-turizmus. A szálláshelyek és az OTA-k között folyamatos az együttműködés a szolgáltatások értékesítése érdekében. A legjelentősebb magyarországi OTA a szallas.hu, mely öt év alatt piacvezető lett az országban. Jelen cikk az e-turizmusban fellépő új fogyasztói szokásokat vizsgálja, amely kifejezetten a szállásfoglalásra vonatkozik. In recent years consumer behaviour has changed a lot concerning travelling, though the focus is on online travel agencies (OTA) and hotel portals. A new period has come that is called e-tourism. In order to sell services, cooperation between OTA-s and hotels is continuous. The most significant Hungarian OTA is szallas.hu, which in five years has become the market leader. This article examines the new consumer behaviour in e-tourism, specially concerning online hotel booking.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus Z Bibliography. Library Science. Information Resources / könyvtártudomány > ZA Information resources / információforrások > ZA4050 Electronic information resources / elektronikus információforrások |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 01 Apr 2019 07:37 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 11:50 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/92339 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |