REAL

The Marketing Channels of the Local Food Production and their Food Safety Requirements

Pércsi, Kinga (2019) The Marketing Channels of the Local Food Production and their Food Safety Requirements. Studia Mundi – Economica, 6 (1). pp. 155-164. ISSN 2415-9395

[img]
Preview
Text
studia_mundi_vol_6_no_1_14.pdf

Download (816kB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Első szerző: Nagyné Pércsi Kinga
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy > HD33 Organization of labour / munkaszervezés
S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában
Depositing User: Dr. Zsigmond Gábor SZALAY
Date Deposited: 02 Sep 2019 10:14
Last Modified: 06 Apr 2023 07:18
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/98083

Actions (login required)

Edit Item Edit Item