Papp, Orsolya (2024) A „Rendvédelmi jog és közigazgatás I.” című okostankönyv módszertani bemutatása = The „Law Enforcement Law and Public Administration I.” methodological presentation of the smart textbook. RENDVÉDELEM TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT (ON-LINE), 13 (1). pp. 3-24. ISSN 2560-2349
|
Text
2024_1_Papp-Orsolya-cikk.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
A Z generáció oktatása a 21. századi pedagógusok egyik legnagyobb kihívása. Számukra természetes a digitális technológiák használata, figyelmük rövid ideig tartható fenn, a szükségesnél több energiát nem fektetnek tevékenységeikbe, minden kérdésre azonnal választ szeretnének kapni. A cikk a KÖFOP-2.1.5–VEKOP-16-2016-00001 azonosítószámú, „A versenyképes közszolgálat személyzeti utánpótlásának stratégiai támogatása” című projekt keretében készült Rendvédelmi jog és közigazgatás I. című szakképzési tananyag (jegyzet) digitális tartalmakkal történt bővítését és annak pedagógiai módszertani alkalmazását mutatja be. A kiegészítő digitális tartalom támogatja a szemléltetést, segít az összefüggések felismerésében, épít a diákok aktivitására a feldolgozási folyamatban, valamint lehetőséget ad az önszabályozó tanulásra. = Educating Generation Z represents one of the foremost challenges for 21st-century educators. Their inclination toward using digital technologies is natural, with attention spans that are short-lived, and a tendency not to invest more energy than necessary in activities; they seek immediate answers to every question. This article introduces the expansion of the vocational training material titled "Rendvédelmi jog és közigazgatás I." (Law Enforcement Law and Public Administration I.), developed within the framework of the project titled "Strategic Support for the Competitive Personnel Supply of Public Service" with identification number KÖFOP-2.1.5–VEKOP-16-2016-00001. The expansion involves the incorporation of digital content and illustrates its pedagogical methodological application. The supplementary digital content supports visualization, aids in recognizing connections, fosters student engagement throughout the processing phase, and provides opportunities for self-regulated learning.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | okostankönyv, z generáció, digitális tartalom, játékos elemek, interaktív feladatok | smart textbook, generation z, digital content, gamified elements, interactive exercises |
Subjects: | L Education / oktatás > LC Special aspects of education / speciális oktatási formák |
Depositing User: | Andrea Tankó |
Date Deposited: | 04 Apr 2024 12:52 |
Last Modified: | 04 Apr 2024 12:52 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/191797 |
Actions (login required)
Edit Item |