Pikli, Natália (2024) Mire jó egy Shakespeare-tudós? : Tudomány, kreativitás és a lelki egészség kérdése. APERTÚRA, 20 (1). pp. 38-52. ISSN 1787-7245
|
Text
Apertura2024osz_PikliNatalia_MirejoegyShakespeare-tudos_Tudomany_kreativitasesalelkiegeszsegkerdese.pdf Download (830kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a bölcsészettudomány, szűkebben véve a Shakespeare-tudomány társadalmi hasznosságának kérdését vizsgálja. A 21. század második évtizedére világossá vált, hogy arohamosan változó, virtuális-digitális eszközökkel és kommunikációs formákkal átitatotttársadalmak új, sokszor eddig ismeretlen problémákat vetnek fel mind az egyén, mind a közösségszintjén. A tanulmány nemzetközi és hazai példák, valamint saját tapasztalatok alapján fejti ki,hogy a bölcsészettudomány miként tud ebben segítséget nyújtani, milyen hasznos készségeket ésmegküzdési stratégiákat tanít akár az oktatás, akár egyéb kreatív vagy közösségi tevékenységekrévén.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > PR English literature / angol irodalom |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 07 Mar 2025 12:26 |
Last Modified: | 07 Mar 2025 12:26 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/216515 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |