REAL

Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a magyarországi kisállatgyógyászati praxisokban

Máté, Marietta and Ózsvári, László (2025) Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a magyarországi kisállatgyógyászati praxisokban. MAGYAR ÁLLATORVOSOK LAPJA, 147 (12). pp. 743-758. ISSN 0025-004X

[img] Text
743_758_Mate_praxismenedzsmentOK.pdf - Published Version
Restricted to Repository staff only

Download (3MB) | Request a copy

Abstract

Az állatorvosi praxisok marketingkommunikációja napjainkban egyre fontosabb a digitális és közösségi média hatékony ügyféltájékoztató és népszerűsítő szerepe miatt. A szerzők a kisállatpraxisok marketingeszközeinek alkalmazását vizsgálták, 115 magyarországi kisállatgyógyász állatorvos válaszát elemezve egy online kérdőív segítségével 2025 januárjában. Az eredmények alapján a leggyakoribb marketingeszköz az oktatási anyagok megosztása (50,9%) volt, főként a Facebook (86,4%) és a saját weboldal segítségével. A marketinggel kapcsolatban a legnagyobb akadály az időhiány (81,8%) volt, míg a jövőbeli fejlesztések között kiemelten szerepelt a mobilalkalmazások bevezetése és a közösségimédia-jelenlét erősítése.

Item Type: Article
Subjects: S Agriculture / mezőgazdaság > SV Veterinary science / állatorvostudomány
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 15 Dec 2025 10:51
Last Modified: 15 Dec 2025 10:51
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/230750

Actions (login required)

Edit Item Edit Item