Máté, Marietta and Ózsvári, László (2025) Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a magyarországi kisállatgyógyászati praxisokban. MAGYAR ÁLLATORVOSOK LAPJA, 147 (12). pp. 743-758. ISSN 0025-004X
|
Text
743_758_Mate_praxismenedzsmentOK.pdf - Published Version Restricted to Repository staff only Download (3MB) | Request a copy |
Abstract
Az állatorvosi praxisok marketingkommunikációja napjainkban egyre fontosabb a digitális és közösségi média hatékony ügyféltájékoztató és népszerűsítő szerepe miatt. A szerzők a kisállatpraxisok marketingeszközeinek alkalmazását vizsgálták, 115 magyarországi kisállatgyógyász állatorvos válaszát elemezve egy online kérdőív segítségével 2025 januárjában. Az eredmények alapján a leggyakoribb marketingeszköz az oktatási anyagok megosztása (50,9%) volt, főként a Facebook (86,4%) és a saját weboldal segítségével. A marketinggel kapcsolatban a legnagyobb akadály az időhiány (81,8%) volt, míg a jövőbeli fejlesztések között kiemelten szerepelt a mobilalkalmazások bevezetése és a közösségimédia-jelenlét erősítése.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | S Agriculture / mezőgazdaság > SV Veterinary science / állatorvostudomány |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 15 Dec 2025 10:51 |
| Last Modified: | 15 Dec 2025 10:51 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/230750 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




