Number of items: 11.
Article
Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó
(2025)
Mobilfizetési technológia felhasználói elfogadása a COVID-19 pandémia után Magyarországon = User Acceptance of Mobile Payment Technology
Following the COVID-19 Pandemic in Hungary.
POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 21 (1-3).
pp. 127-140.
ISSN 1786-6553
Pelsőci, Balázs Lajos and Nagy, Ákos and Gáti, Mirkó
(2021)
Az értékesítés digitális átalakulása : Az egyéni és szervezeti technológiaelfogadást meghatározó tényezők empirikus elemzése.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 52 (10).
pp. 14-27.
ISSN 0133-0179
Bauer, András and Mitev Ariel, Zoltán and Gáti, Mirkó
(2019)
Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (9).
pp. 6-13.
ISSN 0133-0179
Bauer, András and Berács, József and Gáti, Mirkó
(2019)
Marketingkutatások változásai - visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (12).
pp. 32-49.
ISSN 0133-0179
Maticsek, Flóra and Neulinger, Ágnes and Gáti, Mirkó
(2019)
Trollok jelentősége az online közösségek életében = The importance of trolls in the life of online communities.
JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (1.).
pp. 35-52.
ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)
Mitev Ariel, Zoltán and Bauer, András and Gáti, Mirkó
(2019)
A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége.
KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 66 (1).
pp. 95-113.
ISSN 0023-4346
Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó
(2018)
Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 49 (12).
pp. 11-23.
ISSN 0133-0179
Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András
(2018)
A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 49 (12).
pp. 42-49.
ISSN 0133-0179
Gáti, Mirkó and Bauer, András
(2017)
Kvalitatív megközelítés a kis- és középvállalatok marketingdöntéseinek szervezeti értelmezéséhez, kiemelten kezelve a vállalatvezető szerepét.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (12).
pp. 41-49.
ISSN 0133-0179
Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó
(2017)
A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (1).
pp. 61-69.
ISSN 0133-0179
Mitev, Ariel and Gáti, Mirkó and Bauer, András
(2017)
A magányos farkasok útja : Kihíváskeresés és hibákból való tanulás hatása az adaptív értékesítési magabiztosságra és az észlelt teljesítményre.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 48 (10).
pp. 32-37.
ISSN 0133-0179
This list was generated on Thu Jun 5 15:39:10 2025 CEST.