Number of items: 4.
Article
Ceglédi, Tímea and Alter, Emese and Godó, Katalin and Papp, Hunor
(2024)
Can High Involvement of Roma Parents Combat the Impact of Poverty? Resilience and Parental Involvement in the Success of Roma Students at School from the Students’ Perspective.
HORYZONTY WYCHOWANIA, 23 (66).
pp. 107-120.
ISSN 1643-9171
Ceglédi, Tímea and Godó, Katalin and Godó, Irén
(2024)
A „semmi nincs ingyen” mobilitásreceptje : A mobilitás egyéni kárvallottjai és a társadalmi egyenlőtlenségek igazságtalanságának elkendőzői? : Recenzió: Durst Judit – Nyírő Zsanna – Bereményi Ábel (szerk.) (2023): A társadalmi mobilitás ára. Első generációs diplomások és az osztályváltás következményei. Gondolat Kiadó.
SZOCIOLÓGIAI SZEMLE, 34 (3).
pp. 116-128.
ISSN 1216-2051
Godó, Katalin and Ceglédi, Tímea and Godó, Irén and Alter, Emese and Papp, Hunor and Horváth, Annamária and Tóth, Emese
(2023)
Mentorálás a pandémia idején : 2 év tanulságai = Mentoring during the Pandemic : The Lesson Learned of 2 years.
PEDACTA, 13 (1).
pp. 17-30.
ISSN 2248-3527
Papp, Hunor and Alter, Emese and Godó, Katalin and Ceglédi, Tímea
(2023)
A mentor mint iránytű : A Tanítsunk Magyarországért mentorprogram hatása az alacsony státusú diákok jövőképére, tanulmányi aspirációikra = The Mentor as a Beacon : the Impact of the Let’s Teach for Hungary
Mentoring Programme on Disadvantaged Youth’s Visions of the
Future and Their Educational Ambitions.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS, 22 (3).
pp. 59-79.
ISSN 0133-2570
This list was generated on Wed Apr 23 13:54:34 2025 CEST.