REAL

Items where Author is "Hódi, Ágnes"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 16.

Hódi, Ágnes and Tóth, Edit (2024) Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez : Juhász Valéria: A beszédfejlődés segítése és a nyelvi tudatosság fejlesztése a sikeres olvasásért és tanulásért. Papír-ceruza-dobókocka játékgyűjteménnyel óvodásoknak és kisiskolásoknak. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó. Szeged. 2023. 196 oldal. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 93-98. ISSN 2060-0623

Szenczi, Beáta and Fejes, József Balázs and Vígh, Tibor and Hódi, Ágnes and Tary, Blanka (2024) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1). pp. 5-21. ISSN 2060-0623

Szenczi, Beáta and Fejes, József Balázs and Vígh, Tibor and Hódi, Ágnes and Tary, Blanka (2024) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 25-39. ISSN 2060-0623

Phyo, Wai Mar and Nikolov, Marianne and Hódi, Ágnes (2023) How International Doctoral Students’ Fields of Study, Proficiency in English and Gender Interact with Their Sense of Making Progress in English Academic Writing Abilities. PLOS ONE, 18 (12). No.-0296186. ISSN 1932-6203

Tary, Blanka and Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Vígh, Tibor (2023) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (1). pp. 1-22. ISSN 2060-0623

Tary, Blanka and Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Vígh, Tibor (2022) Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4). ISSN 2060-0623

Fejes, József Balázs and Hódi, Ágnes and Szenczi, Beáta and Tary, Blanka and Vígh, Tibor (2022) Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása? ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (2). pp. 1-17. ISSN 2060-0623

Hódi, Ágnes and Tóth, Edit and B. Németh, Mária and Dombi, Alice (2019) Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás = Kindergarteners’ ICT Use at Home - Parental Role Modeling and Engagement. NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2). pp. 22-41. ISSN 2063-9546

Török, Tímea and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta Mária (2016) A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán. ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1). pp. 83-99. ISSN 1419-872X

Hódi, Ágnes and Tóth, Edit (2016) A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében. Iskolakultúra, 26 (9). pp. 51-72. ISSN 1215-5233

Kiss, Renáta and Hódi, Ágnes (2015) Egynyelvű és kétnyelvű óvodáskorú gyermekek fonológiai tudatosságának vizsgálata = Examining monolingual and bilingual kindergarten children's phonological awareness. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 10 (1). pp. 141-151. ISSN 1788-9979

Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Korom, Erzsébet and Tóth, Edit (2015) A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233

Török, Tímea and Hódi, Ágnes (2015) A fonológiai tudatosság fejlődése és szövegértéssel való kapcsolata az általános iskola első négy évfolyamán a szocioökonómiai státusz tükrében. Magyar Pszichológiai Szemle, 70 (4). pp. 807-826. ISSN 0025-0279

Hódi, Ágnes and Török, Tímea (2014) Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez. Iskolakultúra, 14 (10). pp. 123-125. ISSN 1215-5233

Tóth, Krisztina and Hódi, Ágnes (2013) A mérőeszköz-bővítéstől a tesztelési folyamat vizsgálatáig: számítógépes tesztelés nagymintás nemzetközi vizsgálatokban. Iskolakultúra, 13 (9). pp. 75-88. ISSN 1215-5233

Hódi, Ágnes and Tóth, Edit (2012) Az amerikai pedagógiai kutatás múltja és jelene. Az amerikai neveléstudományi kutatók szövetsége 2011. évi konferenciájának tükrében. Iskolakultúra, 12 (2). pp. 83-94. ISSN 1215-5233

This list was generated on Sat Mar 15 12:27:28 2025 CET.