REAL

Items where Author is "Hajdu, Dániel"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Denich, Ervin and Budai, Eleonóra and Hajdu, Dániel (2024) Kreatív vagy sem? – A vezetői befolyásolás azonosítására tett kísérlet a közzétett számviteli beszámolók vizsgálatával = Is it creative or not? – An attempt to identify managerial influence by examining published financial reports. STATISZTIKAI SZEMLE, 102 (5). pp. 415-441. ISSN 0039-0690

Denich, Ervin and Hajdu, Dániel (2021) Measurement of Creative Accounting by Transparency and Disclosure Index (TDI) Method in Automobile Industry. PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY, 66 (3). pp. 381-396. ISSN 0031-496X (print); 2064-8278 (online)

Denich, Ervin and Hajdu, Dániel (2021) A kreatív számvitel alkalmazásának vizsgálata Transparency and Disclosure Index (TDI-) módszer segítségével autóipari cégeknél. PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-), 66 (3). pp. 390-405. ISSN 0031-496X (nyomtatott); 2064-8278 (elektronikus)

Hajdu, Dániel (2017) A számok nem hazudnak – vagy mégis? A kreatív számvitel nyomában = Figures Don't Lie – Or Do They? The Clues of Creative Accounting. E-CONOM, 6 (1). pp. 19-30. ISSN 2063-644X

This list was generated on Sat Mar 15 12:30:48 2025 CET.