Number of items: 4.
Denich, Ervin and Budai, Eleonóra and Hajdu, Dániel
(2024)
Kreatív vagy sem? – A vezetői befolyásolás azonosítására tett kísérlet a közzétett számviteli beszámolók vizsgálatával = Is it creative or not? – An attempt to identify managerial
influence by examining published financial reports.
STATISZTIKAI SZEMLE, 102 (5).
pp. 415-441.
ISSN 0039-0690
Denich, Ervin and Hajdu, Dániel
(2021)
Measurement of Creative Accounting by Transparency and Disclosure Index (TDI) Method in Automobile Industry.
PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY, 66 (3).
pp. 381-396.
ISSN 0031-496X (print); 2064-8278 (online)
Denich, Ervin and Hajdu, Dániel
(2021)
A kreatív számvitel alkalmazásának vizsgálata Transparency and Disclosure Index (TDI-) módszer segítségével autóipari cégeknél.
PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-), 66 (3).
pp. 390-405.
ISSN 0031-496X (nyomtatott); 2064-8278 (elektronikus)
Hajdu, Dániel
(2017)
A számok nem hazudnak – vagy mégis? A kreatív számvitel nyomában = Figures Don't Lie – Or Do They? The Clues of Creative Accounting.
E-CONOM, 6 (1).
pp. 19-30.
ISSN 2063-644X
This list was generated on Sat Mar 15 12:30:48 2025 CET.