REAL

Items where Author is "Hegedűs, Roland"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 14.

Article

Dorogi, Kiara Dominika and Hegedűs, Roland (2023) Kiket és hogyan fogadnak el a pedagógusok? : Sajátos nevelési igényű gyermekek, felnőttek elfogadása a többségi pedagógusok és gyógypedagógusok körében. ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 34 (4). pp. 20-38. ISSN 0865-0810

Dorogi, Kiara Dominika and Hegedűs, Roland (2023) Kiket és hogyan fogadnak el a pedagógusok? : Sajátos nevelési igényű gyermekek, felnőttek elfogadása a többségi pedagógusok és gyógypedagógusok körében = Who and How Are Teachers Accepted? : Acceptance of Children and Adults with Special Educational Needs by Mainstream Teachers and Special Needs Teachers. ESÉLY : TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 34 (4). pp. 20-38. ISSN 0865-0810 (nyomtatott); 2064-2822 (elektronikus)

Bakos-Karászi, Alexandra and Hegedűs, Roland (2023) Mit tudnak a „nyunyókák”? : Az átmeneti tárgyak jelentősége a kisgyermekek életében. DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 11 (3). pp. 45-58. ISSN 2064-1060

Hegedűs, Roland (2023) Sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók számának területi és statisztikai elemzése. EDUCATIO, 32 (2). pp. 228-246. ISSN 1216-3384

Hegedűs, Roland and Forray, R. Katalin (2023) Tér és iskola – Bevezető. EDUCATIO, 32 (2). pp. 191-192. ISSN 1216-3384

Hegedűs, Roland (2022) A beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézséggel küzdő tanulók eredményessége. EDUCATIO, 31 (1). pp. 113-122. ISSN 1216-3384 (print); 1419-8827 (online)

Ádám, Fruzsina and Hegedűs, Roland (2019) Homogén és heterogén csoportok az óvodában. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (3-4). pp. 115-128. ISSN 1589-519X

Pusztai, Gabriella and Kovács, Klára and Hegedűs, Roland (2019) Lemorzsolódók tegnap, ma és holnap. EDUCATIO, 28 (4). pp. 737-754. ISSN 1419-8827 (print); 1216-3384 (online)

Hegedűs, Roland (2016) Számok – arányok – mintázatok a felsőoktatásba felvett hátrányos helyzetűek esetében. MODERN GEOGRÁFIA, 11 (3). pp. 1-14. ISSN 2062-1655

Hegedűs, Roland (2016) Tizedik osztályos tanulók teljesítményének területi különbségei. ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 26 (12). pp. 16-30. ISSN 1215-5233

Hegedűs, Roland (2015) Gyógypedagógusok: Honnan indulunk, hová tartunk? Különleges Bánásmód, 1 (1). pp. 25-40. ISSN 2498-5368

Hegedűs, Roland (2014) A „papírgyárak” bezárásának rögös útja − lehet, hogy még nincs vége? Iskolakultúra, 14 (9). pp. 115-117. ISSN 1215-5233

Book Section

Hegedűs, Roland (2023) Tanulásban akadályozott tanulók fenntarthatóságra nevelése a kerettanterv tükrében. In: Módszerek a fenntarthatóság jegyében : Pedagógiai és szakmódszertani tanulmányok. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 185-194.

Book

Hegedűs, Roland (2024) Tanulási zavarok és iskolai teljesítmény. Belvedere Meridionale, Szeged. ISBN 978-615-6060-90-7

This list was generated on Sat Mar 22 05:18:52 2025 CET.