Items where Author is "Józsa, Gabriella"
Group by: Item Type | No Grouping Jump to: Article Number of items: 7. ArticleZewude, Girum Tareke and Oo, Tun Zaw and Józsa, Gabriella and Józsa, Krisztián (2024) The Relationship among Internet Addiction, Moral Potency, Mindfulness, and Psychological Capital. EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 14 (6). pp. 1735-1756. ISSN 2174-8144 Amukune, Stephen and Józsa, Gabriella and Józsa, Krisztián (2023) Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers. INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD, 55 (2). pp. 205-222. ISSN 0020-7187 Józsa, Gabriella (2020) Lemorzsolódási kockázat és jelentkezés a felsőoktatásba = Dropout Risk and Enrollment in Higher Education. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 18 (1-2). pp. 55-66. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online) Józsa, Gabriella (2018) Lemorzsolódási kockázatok a felsőoktatásba kerülés előtt. EDUCATIO, 27 (4). pp. 700-710. ISSN 1216-3384 Józsa, Gabriella and Józsa, Krisztián (2017) Az affektív tényezők szerepe a végrehajtó funkcióban: A „meleg” végrehajtó funkció = The Role of Affective Factors in Executive Function: The Hot Executive Function. Magyar Pszichológiai Szemle, 72 (4). pp. 559-577. ISSN 0025-0279 Józsa, Krisztián and Barrett, K. C. and Józsa, Gabriella and Kis, Noémi and Morgan, G. A. (2017) Development and initial evaluation of an individualized moderately challenging computer-tablet mastery motivation measure for 3-8 year-olds. HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 106-126. ISSN 2062-9605 Józsa, Krisztián and Fiala, Szilvia and Józsa, Gabriella (2017) A klasszikus és a kortárs szövegek feldolgozásának hatása az olvasás affektív tényezőire: egy irodalomtanítási kísérlet tapasztalatai. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 10 (1). pp. 19-27. ISSN 2060-0623 |