Items where Author is "Kis, Noémi"
Group by: Item Type | No Grouping Number of items: 8. Kis, Noémi and Fejes, József Balázs (2023) Oktatási intervenció – Értékes, de ritka jószág = Educational Interventions – Valuable But Rare Goods. MAGYAR PEDAGÓGIA : A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA PEDAGÓGIA BIZOTTSÁGÁNAK FOLYÓIRATA, 123 (2). pp. 67-81. ISSN 0025-0260 (nyomtatott); 2939-7650 (elektronikus) Magó, Ádám and Kis, Noémi and Lükő, Balázs and Makara, Judit (2021) Distinct dendritic Ca2+ spike forms produce opposing input-output transformations in rat CA3 pyramidal cells. ELIFE, 10. ISSN 2050-084X Kis, Noémi (2021) George A. Morgan – Hua-Fang Liao – Józsa Krisztián (Eds): Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ). MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (3-4). pp. 591-594. ISSN 0025-0279 Józsa, Krisztián and Barrett, K. C. and Józsa, Gabriella and Kis, Noémi and Morgan, G. A. (2017) Development and initial evaluation of an individualized moderately challenging computer-tablet mastery motivation measure for 3-8 year-olds. HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 106-126. ISSN 2062-9605 Józsa, Krisztián and Kis, Noémi and Huang, S -Y. (2017) Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan. HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 158-177. ISSN 2062-9605 Kis, Noémi (2014) Az önszabályozás szerepe a fejlődésben. Új kutatási irányok és nemzetközi nézőpontok. Iskolakultúra, 14 (7-8). pp. 125-128. ISSN 1215-5233 Kis, Noémi and Józsa, Krisztián (2014) A kiskamaszok és szüleik vélekedése a szülő-gyermek viszonyról. Iskolakultúra, 14 (2). pp. 19-33. ISSN 1215-5233 Kis, Noémi (2013) A Pedagógiai Értékelési Konferenciák összehasonlító elemzése. Iskolakultúra, 13 (7-8). pp. 123-128. ISSN 1215-5233 |