REAL

Items where Author is "Kis, Noémi"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 9.

Article

Kis, Noémi and Lükő, Balázs and Herédi, Judit and Magó, Ádám and Erlinghagen, Bela and Ahmadi, Mahboubeh and Raus Balind, Snezana and Irás, Mátyás and Ujfalussy, Balázs Benedek and Makara, Judit (2024) Cholinergic regulation of dendritic Ca 2+ spikes controls firing mode of hippocampal CA3 pyramidal neurons. PROCEEDINGS OF THE NATIONAL ACADEMY OF SCIENCES OF THE UNITED STATES OF AMERICA, 121 (46). ISSN 0027-8424

Kis, Noémi and Fejes, József Balázs (2023) Oktatási intervenció – Értékes, de ritka jószág = Educational Interventions – Valuable But Rare Goods. MAGYAR PEDAGÓGIA : A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA PEDAGÓGIA BIZOTTSÁGÁNAK FOLYÓIRATA, 123 (2). pp. 67-81. ISSN 0025-0260 (nyomtatott); 2939-7650 (elektronikus)

Magó, Ádám and Kis, Noémi and Lükő, Balázs and Makara, Judit (2021) Distinct dendritic Ca2+ spike forms produce opposing input-output transformations in rat CA3 pyramidal cells. ELIFE, 10. ISSN 2050-084X

Kis, Noémi (2021) George A. Morgan – Hua-Fang Liao – Józsa Krisztián (Eds): Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ). MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 76 (3-4). pp. 591-594. ISSN 0025-0279

Józsa, Krisztián and Barrett, K. C. and Józsa, Gabriella and Kis, Noémi and Morgan, G. A. (2017) Development and initial evaluation of an individualized moderately challenging computer-tablet mastery motivation measure for 3-8 year-olds. HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 106-126. ISSN 2062-9605

Józsa, Krisztián and Kis, Noémi and Huang, S -Y. (2017) Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan. HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 7 (2). pp. 158-177. ISSN 2062-9605

Kis, Noémi (2014) Az önszabályozás szerepe a fejlődésben. Új kutatási irányok és nemzetközi nézőpontok. Iskolakultúra, 14 (7-8). pp. 125-128. ISSN 1215-5233

Kis, Noémi and Józsa, Krisztián (2014) A kiskamaszok és szüleik vélekedése a szülő-gyermek viszonyról. Iskolakultúra, 14 (2). pp. 19-33. ISSN 1215-5233

Kis, Noémi (2013) A Pedagógiai Értékelési Konferenciák összehasonlító elemzése. Iskolakultúra, 13 (7-8). pp. 123-128. ISSN 1215-5233

This list was generated on Tue Nov 25 19:52:29 2025 CET.