REAL

Items where Author is "Magnuczné Godó, Ágnes"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 10.

Article

Magnuczné Godó, Ágnes and Pethő, József (2024) Előszó. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 17 (1). pp. 5-6. ISSN 1788-9979

Magnuczné Godó, Ágnes and Pethő, József (2024) Előszó. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 17 (2). p. 5. ISSN 1788-9979

Magnuczné Godó, Ágnes (2024) Mozzanatstruktúra magyar anyanyelvű angol szakos hallgatók szemináriumi előadásainak tárgyalás komponensében = Move structure in the body component of Hungarian English majors’ academic oral presentations. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 17 (1). pp. 157-178. ISSN 1788-9979

Magnuczné Godó, Ágnes (2024) Transzverzális készségek fejlesztése egy nemzetközi felsőoktatási hallgatói projektben. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 17 (2). pp. 132-151. ISSN 1788-9979

Magnuczné Godó, Ágnes (2015) Az interkulturális tudatosság fejlesztése az angolnyelv-tanár képzésben = Raising intercultural awareness in english teacher training. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 10 (1). pp. 179-192. ISSN 1788-9979

Magnuczné Godó, Ágnes (2012) Értékek a vállalati kultúrában. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 7 (1). pp. 117-133. ISSN 1788-9979

Magnuczné Godó, Ágnes (2011) Érthető, amit mondok? Metadiszkurzív stratégiák angol szakos hallgatók szemináriumi előadásaiban. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 6 (1). pp. 155-173. ISSN 1788-9979

Magnuczné Godó, Ágnes (2010) Kommunikációs kompetenciák a tudományos-ismeretterjesztő szemináriumi előadásban. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 5 (1). pp. 141-158. ISSN 1788-9979

Magnuczné Godó, Ágnes (2009) Gondolatok a kontrasztív retorika változó perspektíváiról. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 4 (1). pp. 167-182. ISSN 1788-9979

Magnuczné Godó, Ágnes (2003) Hogyan válhat az írás a gondolkodás fejlesztésének eszközévé? Iskolakultúra, 13 (9). pp. 93-98. ISSN 1215-5233

This list was generated on Sat Mar 15 15:58:34 2025 CET.