REAL

Items where Author is "Molnár, Edina"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 15.

Article

Demissie, Esayas Degago and Koech, Daniel Kibet and Molnár, Edina (2024) Exploring Occupational Stress Among Employees in the Financial Industry - A Perspective from Developing Economies in Addis Ababa, Ethiopia. VEZETÉSTUDOMÁNY, 55 (5). pp. 20-32. ISSN 0133-0179

Murtaza, Shah Ali and Molnár, Edina (2024) Navigating the digital divide: the impact of social media fatigue on work-life balance. GRADUS, 11 (1). ISSN 2064-8014

Okore, Lavender Awino and Nyongesa, Stella Kasobya and Owuor, Patrick Mbullo and Molnár, Edina (2024) Optimizing corporate culture dimensions and operational performance in the context of multinational companies in Kenya = A vállalati kultúra dimenzióinak és működési teljesítményének optimalizálása a kenyai multinacionális vállalatok kontextusában. VEZETÉSTUDOMÁNY, 55 (11). pp. 16-28. ISSN 0133-0179

Demissie, Esayas Degago and Koech, Daniel Kibet and Molnár, Edina (2024) Work-life balance : Assessing Post COVID-19 Practice of Work-Life Balance and Employee Job Performance: A Literature Review. MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK (1). pp. 3-26. ISSN 2630-886X

Szabó, Tamás and Molnár, Edina (2022) A szervezeti kultúra és a vezetés kapcsolata = The Relationship Between Organizational Behavior and Leadership. GRADUS, 9 (1). ISSN 2064-8014

Murtaza, Shah Ali and Molnár, Edina (2021) Is Digital Heroin Creating Disturbing Behaviours Among Children? Moderating Role of Smartphone Addicted Parents = A digitális heroin zavaró viselkedést vált ki a fiatalok között? ACTA CAROLUS ROBERTUS, 11 (1). pp. 83-93. ISSN 2062-8269

Murtaza, Shah Ali and Molnár, Edina (2021) Leader motivating language – The fuel for employee vitality. Hungarian Statistical Review, 4 (2). pp. 95-110. ISSN 2630-9130

Molnár, Edina (2020) Az empátia, a szorongás és a személyiség szerepe a reklámok által kiváltott vásárlási döntésekben = The Role of Empathy, Anxiety and Personality in Purchasing Decisions Caused by Advertising. Acta Carolus Robertus : Az Eszterházy Károly Egyetem Gyöngyösi Károly Róbert Campusának tudományos közleményei, 10 (1). pp. 95-109. ISSN 2062-8269 (nyomtatott) ; 2498-9312 (online)

Molnár, Edina (2020) A megemelkedett érzelmi arousal szerepe a reklám által befolyásolt vásárlási döntésekben = The Role of the High Emotional Arousal Level in Purchasing Decisions Caused by Advertising. GRADUS, 7 (2). pp. 330-335. ISSN 2064-8014

Molnár, Edina and Bozorádi, János (2019) Információ - Hatalom = Information - Power. GRADUS, 6 (3). pp. 35-43. ISSN 2064-8014

Molnár, Edina (2019) Kutyával asszisztált óvodai foglalkozások = Dog-assisted kindergarten activities. GRADUS, 6 (3). pp. 27-34. ISSN 2064-8014

Molnár, Edina (2019) Bűnmegelőzés a Neumann János Egyetemen = Crime prevention at John von Neumann University. GRADUS, 6 (3). pp. 22-26. ISSN 2064-8014

Molnár, Edina (2019) Elektronikus médiahasználat óvodáskorban = Electronic media use in preschool. GRADUS, 6 (3). pp. 16-21. ISSN 2064-8014

Molnár, Edina (2019) Mese vagy rajzfilm? = Tale or cartoon? GRADUS, 6 (3). pp. 11-15. ISSN 2064-8014

Molnár, Edina (2017) A reklámozás mint társadalmi kommunikáció. GRADUS, 4 (1). pp. 117-122. ISSN 2064-8014

This list was generated on Sat Mar 22 03:40:46 2025 CET.