Items where Author is "Steklács, János"
Group by: Item Type | No Grouping Number of items: 8. ArticleSteklács, János and Knézich, Anikó and Kormos, Judit and Sipos, Zsóka and Szenczi-Velkey, Beáta (2025) Javaslatok a magyar olvasástanítási rendszer korszerűsítésére = Suggestions for modernizing the Hungarian system of teaching reading. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 18 (1). pp. 74-80. ISSN 2060-0623 Steklács, János (2024) Az olvasási fluencia fogalma és jelentősége az olvasástanítás rendszerében : Egy feltáró kutatás elméleti háttere és a paradigmaváltás kérdései. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 5-24. ISSN 2060-0623 Kis, Orsolya and Steklács, János and Jakab, Katalin and Klivényi, Péter (2022) Ischaemias stroke-on átesett afáziás személyek olvasási folyamatainak elemzése. IDEGGYÓGYÁSZATI SZEMLE / CLINICAL NEUROSCIENCE, 75 (11-12). pp. 397-409. ISSN 0019-1442 (nyomtatott); 2498-6208 (elektronikus) Tánczikné Varga, Szilvia and Pásztor, Attila and Steklács, János (2022) Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4: Its Development and Relation to Reading Comprehension. JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). ISSN 2079-3200 Huszár-Samu, Nóra and Steklács, János (2022) A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében = The Significance of the Elements of the Reciprocal Teaching Method in the Development of the Efficiency of Reading – Reading Comprehension. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (1). pp. 21-30. ISSN 2063-2991 Bóna, Judit and Steklács, János (2020) A hangos olvasás hibajavításának mintázatai szemkamerás és akusztikai, fonetikai vizsgálatok tükrében : Egy 4. osztályosok körében végzett pilotvizsgálat tapasztalatai. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 13 (1). pp. 19-34. ISSN 2060-0623 Steklács, János (2008) A tudásra vonatkozó tudás pedagógiája. Iskolakultúra, 18 (11-12). pp. 138-140. ISSN 1215-5233 MonographCsíkos, Csaba and Kelemen, Rita and Kelemen-Molitorisz, Anikó and Molnár, Éva and Pataky, Gabriella and Steklács, János and Szabóné Szitányi, Judit (2011) Metakognícióra alapozott fejlesztés a matematika és az olvasás területén = Metacognition-based trainings in the fields of mathematics and reading. Project Report. OTKA. |