REAL

Items where Author is "Szente, Viktória"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article | Monograph
Number of items: 11.

Article

Szommer, Bianka and Bence-Kiss, Krisztina and Szente, Viktória (2025) A kávé érzékszervi hatásainak megjelenése a közösségimédia-marketingben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 56 (1). pp. 41-51. ISSN 0133-0179

Osiako, Peter Onyonje and Raether, Julius and Szente, Viktória (2022) The influence of marketing communication channels on the motivations, consumption behavior, and satisfaction of domestic tourists in Kenya. REGIONAL AND BUSINESS STUDIES, 14 (1). pp. 17-31. ISSN 2061-2311 (nyomtatott), 2732-2726 (online)

Szente, Viktória and Fertő, Imre and Benedek, Zsófia (2021) Hozzájárul-e a helyi élelmiszerek vásárlása a helyi gazdaság fejlődéséhez? Egy szisztematikus irodalmi áttekintés tanulságai = Does the Purchase of Local Food Contribute to Local Economy Development? A Systematic Review. TÉR ÉS TÁRSADALOM, 35 (2). pp. 49-68. ISSN 0237-7683 (nyomtatott); 2062-9923 (elektronikus)

Szente, Viktória and Fertő, Imre and Benedek, Zsófia (2021) Hozzájárul-e a helyi élelmiszerek vásárlása a helyi gazdaság fejlődéséhez? Egy szisztematikus irodalmi áttekintés tanulságai = Does the purchase of local food contribute to local economy development? A systematic review. TÉR ÉS TÁRSADALOM, 35 (2). pp. 49-68. ISSN 0237-7683 (nyomtatott); 2062-9923 (elektronikus)

Szerb, Boglárka and Horváth, Jolán and Szente, Viktória (2020) Consumer perception of Hungarian agroforestry products – results of a Q-methodology attitude research study. STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS, 122 (3). pp. 124-131. ISSN 1418-2106

Benedek, Zsófia and Fertő, Imre and Szente, Viktória (2020) The Multiplier Effects of Food Relocalization: A Systematic Review. SUSTAINABILITY, 12 (9). pp. 1-18. ISSN 2071-1050

Weisz, Margit and Szente, Viktória (2018) Beszámoló az I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferenciáról = The Account of 1st International Food and Marketing Conference. ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING, 14 (2). pp. 28-29. ISSN 2560-2551

Szente, Viktória and Horváth, Jolán (2018) A szokványos és az ökoélelmiszerek megkülönböztetése érzékszervi jellemzők alapján = Differentiating ordinary and organic foods based on organoleptic properties. ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING, 14 (1). pp. 10-16. ISSN 1786-3422 (nyomtatott); 2560-2551 (online)

Farkas, Balázs and Szente, Viktória and Suda, Jenő Miklós (2015) A Simplified Modeling Approach for Rolling Piston Compressors. PERIODICA POLYTECHNICA-MECHANICAL ENGINEERING, 59 (2). pp. 94-101. ISSN 0324-6051

Monograph

Szakály, Zoltán and Berke, Szilárd and Biacs, Péter and Szakály, Sándor and Széles, Gyula and Szente, Viktória and Szigeti, Orsolya (2010) Funkcionális élelmiszerek piaci helyzetének vizsgálata = Market analysis of functional foods. Project Report. OTKA.

Szakály, Zoltán and Berke, Szilárd and Kalmár, Sándor and Sarudi, Csaba and Szabó, Gábor and Szente, Viktória and Szigeti, Orsolya and Tarnavölgyi, Gábor (2008) Kiemelt állati eredetű hungarikumok marketinglehetőségeinek elemzése = Analysis of the marketing facilities of outstanding hungaricums of animal origin. Project Report. OTKA.

This list was generated on Fri Apr 18 05:46:03 2025 CEST.