Items where Author is "Tóth, Edit"
Group by: Item Type | No Grouping Number of items: 27. ArticleHódi, Ágnes and Tóth, Edit (2024) Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez : Juhász Valéria: A beszédfejlődés segítése és a nyelvi tudatosság fejlesztése a sikeres olvasásért és tanulásért. Papír-ceruza-dobókocka játékgyűjteménnyel óvodásoknak és kisiskolásoknak. Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó. Szeged. 2023. 196 oldal. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 93-98. ISSN 2060-0623 Kasik, László and Jámbori, Szilvia and Tóth, Edit and Gál, Zita (2022) Problémamegoldás barátok és nem barátok között serdülők körében. MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (1). pp. 29-52. ISSN 0025-0279 Kasik, László and Tóth, Edit and Jámbori, Szilvia and Gál, Zita (2021) Barátságfunkciók serdülőkorban – a McGill Friendship Questionnaire magyar változatának pszichometriai mutatói. MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA, 22 (4). pp. 331-351. ISSN 1419-8126 Fejes, József Balázs and Tóth, Edit and Szabó, Dóra Fanni (2020) Az oktatási méltányosság és aktuális kérdései Magyarországon. MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 68-78. ISSN 0025-0325 Hódi, Ágnes and Tóth, Edit and B. Németh, Mária and Dombi, Alice (2019) Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás = Kindergarteners’ ICT Use at Home - Parental Role Modeling and Engagement. NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2). pp. 22-41. ISSN 2063-9546 Kasik, László and Gál, Zita and Tóth, Edit (2018) Development and psychometric properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire). Journal of Relationships Research, 9 (e8). pp. 1-13. ISSN 1838-0956 Kasik, László and Gál, Zita and Tóth, Edit (2018) A negatív problémaorientációt mérő kérdőív (NEGORI) kidolgozása és pszichometriai mutatói. ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2). pp. 131-151. ISSN 1419-872X Molnár, Pál and Tóth, Edit and Pintér, Henriett (2018) A neveléstudomány társszerzői együttműködéseinek hálózatai hazai és nemzetközi folyóiratokban = Co-authorship networks in educational science in Hungarian end international journals. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 19-34. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus) Kasik, László and Vidákovich, Tibor and Gáspár, Csaba and Tóth, Edit (2017) Az SPSI-A hazai adaptálásának eredményei = Hungarian adaptation of SPSI–a. Magyar Pszichológiai Szemle, 72 (2). pp. 201-229. ISSN 0025-0279 Kasik, László and Vidákovich, Tibor and Gáspár, Csaba and Tóth, Edit (2017) Az SPSI–A hazai adaptálásának eredményei. Magyar Pszichológiai Szemle, 72 (2/4). 201 -229. ISSN 0025-0279 Kasik, László and Guti, Kornél and Tóth, Edit and Fejes, József Balázs (2016) Az elkerülés mint folyamat – az Elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében. Magyar Pedagógia, 116 (2). 219 -253. ISSN 0025-0260 Hódi, Ágnes and Tóth, Edit (2016) A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében. Iskolakultúra, 26 (9). pp. 51-72. ISSN 1215-5233 Péntek, Márta and Gulácsi, László and Tóth, Edit and Baji, Petra and Brodszky, Valentin and Horváth, Csaba (2016) A szakellátásban megjelenő osteoporosisos nők 10 éves csonttöréskockázata a FRAX<sup>®</sup> alapján. Orvosi Hetilap, 157 (4). pp. 146-153. ISSN 0030-6002 Tóth, Edit (2015) Az Országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján. MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (2). pp. 115-138. ISSN 0025-0260 Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Korom, Erzsébet and Tóth, Edit (2015) A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233 Tóth, Edit and Sipos, Judit (2014) A rendszerszintű mérések hatása a pedagógusok tanítási gyakorlatára: egy tanári kérdőíves vizsgálat tanulságai. Iskolakultúra, 14 (10). pp. 38-53. ISSN 1215-5233 Molnár, Pál and Kárpáti, Andrea and Tóth, Edit and Tóth, Krisztina (2013) Egy iskolai laptopprogram tanulságai: mobil számítógépek megjelenése a hazai iskolákban. Iskolakultúra, 13 (7-8). pp. 61-83. ISSN 1215-5233 Hódi, Ágnes and Tóth, Edit (2012) Az amerikai pedagógiai kutatás múltja és jelene. Az amerikai neveléstudományi kutatók szövetsége 2011. évi konferenciájának tükrében. Iskolakultúra, 12 (2). pp. 83-94. ISSN 1215-5233 Tóth, Edit (2012) Pedagógusok nézetei az osztályozásról és a szöveges értékelésről. Iskolakultúra, 12 (2). pp. 34-45. ISSN 1215-5233 Tóth, Edit and Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő (2011) Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján. Iskolakultúra, 11 (10-11). pp. 124-137. ISSN 1215-5233 Tóth, Edit and Barassevich, Tamás (2010) Aktuális hangsúlyok és tendenciák az oktatáskutatás nemzetközi színterén. Beszámoló az EARLI 13. konferenciájáról. Iskolakultúra, 20 (1). pp. 92-101. ISSN 1215-5233 Tóth, Edit (2010) Tesztalapú elszámoltathatóság a közoktatásban. Iskolakultúra, 20 (1). pp. 60-78. ISSN 1215-5233 Tóth, Edit and Regényi, Enikő and Takács, István Károly and Kasik, László (2009) A kötődéskutatás pedagógiai vonatkozásai. Az anya-gyermek kötődés és zavarai. Iskolakultúra, 19 (10). pp. 58-75. ISSN 1215-5233 Tóth, Edit (2007) Osteoporosis. Orvosi Hetilap, 148 (9). pp. 425-426. ISSN 0030-6002 (print); 1788-6120 (online) Book SectionCsapó, Benő and Fejes, József Balázs and Kinyó, László and Tóth, Edit (2019) Educational Achievement in Social and International Contexts. In: Social Riport 2019. TÁRKI, pp. 217-236. MonographHorváth, Csaba and Csupor, Emőke and Mészáros, Szilvia and Tóth, Edit (2007) A csont minőségi változásainak szerepe az anyagcsere csontbetegségek kifejlődésében = The role of bone quality in the metabolic bone diseases. Project Report. OTKA. Conference or Workshop ItemKinyó, László and Tóth, Edit (2017) Hogyan látják kortársaikat a gyermekek? : Gyermekekről feltételezett közös tulajdonságok 10-11 éves diákok válaszaiban. In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2017. november 9-11., Nyíregyháza. |