Items where Author is "Zagyváné Szűcs, Ida"
Group by: Item Type | No Grouping Jump to: Article | Book Section Number of items: 6. ArticleZagyváné Szűcs, Ida (2024) Tanulók önértékelésének alakulása az angol mint első idegen nyelv íráskészség fejlesztése területén egy longitudinális kutatás tükrében = Students’ self-assessment on the domain of english language learning especially referring to writing skills development in the frame of a longitudinal research. Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio paedagogica, 45. pp. 123-166. ISSN 26309742 Book SectionZagyváné Szűcs, Ida (2024) Középiskolás diákok énhatékonyságának vizsgálata. In: A múlt, a jelen és a jövő a pedagógiában : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottsága. EKKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 49-77. ISBN 978-963-496-269-4 Zagyváné Szűcs, Ida (2022) Középiskolás diákok önszabályozásának fejlesztése önértékeléssel. In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottsága. EKKE Líceum Kiadó, Eger, pp. 105-119. Zagyváné Szűcs, Ida (2021) A pedagógusok szakmai önértékelése és szakmai énhatékonyságuk forrásai. In: Kihívások és megoldások a XXI. század pedagógiájában : Válogatás a Pedagógiai Szakbizottság tagjainak a munkáiból. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 185-209. ISBN 978-963-496-212-0 (print) ; 978-963-496-218-2 (online) Orgoványi-Gajdos, Judit and Zagyváné Szűcs, Ida (2021) A tanárképzés fejlesztendő területei a képző intézmények szakmai együttműködésének fényében. In: Agria Média 2020. Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 50-68. Zagyváné Szűcs, Ida (2020) A Tanári IKT-kompetencia Közös Európai Referenciakerete – U-Teacher. In: A kultúraváltás hatása az egyéni kompetenciákra: a digitális kompetencia modelljei. Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, Eger, pp. 88-105. ISBN 978-963-496-160-4 (Print) 978-963-496-161-1 (Online) |