REAL

Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében

Málovics, Éva and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely (2015) Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében. VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (4). pp. 35-43. ISSN 0133-0179

[img]
Preview
Text
vt2015n04p3543.pdf

Download (241kB) | Preview

Abstract

A szerzők tanulmányukban egy vállalati esetpéldát mutatnak be. Kutatásuk célja a vizsgált szervezetnél az ügyfélszolgálati munkához szükséges kompetenciákat befolyásoló tényezők feltárása volt. Dolgozatuk első részében az ügyfélszolgálati munkához szükséges kompetenciákkal, s ezek fejlesztésének feltételeivel foglalkoznak a szakirodalom tükrében, a második részben a téma jellegzetességeit, problémáit személyes interjúkon, valamint blogelemzésen keresztül tárják fel. Ennek eredményeként az elméleti megközelítésekből alkotott modell alapján értelmezik primer kutatásuk eredményeit, s ennek konzekvenciáit a vizsgált vállalatra. A megállapítások alapján számos ponton megoldási javaslatokat is megfogalmaznak.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: kompetencia, vezetési kultúra, ügyfélszolgálat
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 06 Jun 2023 12:34
Last Modified: 06 Jun 2023 12:34
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/166662

Actions (login required)

Edit Item Edit Item