Málovics, Éva and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely (2015) Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében. VEZETÉSTUDOMÁNY, 46 (4). pp. 35-43. ISSN 0133-0179
|
Text
vt2015n04p3543.pdf Download (241kB) | Preview |
Abstract
A szerzők tanulmányukban egy vállalati esetpéldát mutatnak be. Kutatásuk célja a vizsgált szervezetnél az ügyfélszolgálati munkához szükséges kompetenciákat befolyásoló tényezők feltárása volt. Dolgozatuk első részében az ügyfélszolgálati munkához szükséges kompetenciákkal, s ezek fejlesztésének feltételeivel foglalkoznak a szakirodalom tükrében, a második részben a téma jellegzetességeit, problémáit személyes interjúkon, valamint blogelemzésen keresztül tárják fel. Ennek eredményeként az elméleti megközelítésekből alkotott modell alapján értelmezik primer kutatásuk eredményeit, s ennek konzekvenciáit a vizsgált vállalatra. A megállapítások alapján számos ponton megoldási javaslatokat is megfogalmaznak.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kompetencia, vezetési kultúra, ügyfélszolgálat |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 06 Jun 2023 12:34 |
Last Modified: | 06 Jun 2023 12:34 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/166662 |
Actions (login required)
Edit Item |