REAL

Hány plusz hány? Közkeletű félreértések az iskolai szerkezetváltásról

Forray R., Katalin and Kozma, Tamás (1991) Hány plusz hány? Közkeletű félreértések az iskolai szerkezetváltásról. Kutatás közben, 155 . Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest.

[img] Text
1166846.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (420kB) | Request a copy
Item Type: Book
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L10 School organization / iskolaszervezet
L Education / oktatás > LF Individual institutions (Europe) / oktatási intézmények, Európa > LF1 Individual institutions (Hungary) / oktatási intézmények, Magyarország
Depositing User: Erika Bilicsi
Date Deposited: 16 Jul 2013 12:14
Last Modified: 16 Jul 2013 12:14
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/5968

Actions (login required)

Edit Item Edit Item